Da bismo išli uz korak sa interesovanjem za „Carski grad“, osim topline i dobrog raspoloženja koji dočekuju svakog ko dodje, sada se već možem pohvaliti sa vrhunskom hotelijerskom ponudom i uslugom u skladu sa svetskim standardima. U današnje vreme da biste postigli visok nivo kvaliteta hotelskih usluga, organizacija rada mora da se temelji na saradnji, timskom radu i naravno zahtevima i željama gostiju. Dobra usluga u hotelijerstvu je rezultat dobre organizacije kojom se niški hoteli itekako mogu pohvaliti, ali i srdačnosti koja je možda presudan kriterijum za dugoročnu ocenu kvaliteta usluge.
Težnja niških vlasnika i menadžera hotela je da pruže uslugu koja je na svetskom nivou, uz naše tradicionalno gostoprimstvo. Sudeći po komentarima zadovoljnih gostiju a i Nišlija koji počinju da prate kulturu evropskih prestonica i sve češće odlaze u hotele na ručkove ili relaksaciju, to im ide od ruke.
Na veliko zadovoljsto Nišlija i njegovih gostiju niški hotel „Ambasador“ po kome je naš grad dugo bio prepoznatljiv u potpuno novom ruhu krenuo je sa radom. Takođe se radi na renoviranju starog niškog hotela „Park“ koji je sagrađen davne 1936. godine.