Zahvaljujući organizatorima sajma City Marketing Centru i volji distributera automobila, ljubitelji četvorotočkaša, motora i prateće opreme, nisu bili uskraćeni da pogledaju najnovija dostignuća u autoindustriji ni 2020. godine. Preko virtuelne ture, oni su mogli da pogledaju omiljene brendove, zbog kojih je i godinama unazad Hala Čair bila puna posetilaca.
Organizator najavljuje da će onlajn postavka Sajma biti dostupna od 1. oktobra svake godine , a na sajtu www.SajamAutomobila.com će stajati čak tri meseca, do kraja godine.
Ova privredno-turistička manifestacija, tradicionalna je u Nišu. Prekid je imala u godini kada je automobilska industrija bila u krizi. Od 2020. godine, ako publika ne može da dođe na Sajam, on će doći u njihov dom.
„Automobili će biti prikazani virtuelno pa će posetioci virtuelne ture moći da ih pogledaju sa svih strana, biće im dostupna i unutrašnjost. Ono što je dobro, ukolko imate dilemu, a želite da kupite neki automobil, možete na sajt distributera da se vratite i sutradan kada dobro razmislite da li ste napravili pravi izbor.
Svoje učešće godinama na sajmu imaju brendovi: Ford, Fiat, Toyota, Citroen, Audi, Volkswagen, Škoda, Renault, Dacia, Nissan, Mazda, Motogrini, Jepp, Hyundai, kao i brojni auto centri i servisi.